2008/08/13

Lactosafree bloga / El blog Lactosafree

Atzo internetetik nabigatzen nebilela, asko gustatu zitzaidan blog bat topatu nuen. Blog hau LACTOSAFREE da, eta bere egileak, nire moduan, laktosari intolerantzia dio, eta laktosarik gabeko errezetan eta bestelakoak jartzen ditu bere blogean. Beraz, nire blog honen oso antzekoa dela esan daiteke. Horregatik pentsatu dut lotura bat jartzea, uste dudalako nire bloga interesgarria iruditzen bazaizue, berea ere hala irudituko zaizuela.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Ayer, mientras navegaba por internet, me encontré un blog que me gustó mucho. Se llama LACTOSAFREE, y su autora, al igual que yo, es intolerante a la lactosa, y pone recetas sin lactosa y cosas del estilo en su blog. Se puede decir pues que es muy parecido a este blog mío. Por eso he puesto un enlace, ya que creo que si os parece interesante mi blog, también os interesará el suyo.

2 comments:

Cristina said...

Guau, muchísimas gracias por el enlace!!! ;)

behiala said...

Grandes ideas para grandes bloggers

otu zait, agian zure blogaren zabalkunderako, argazkietan www.olaiaren-sukaldea.blogspot.com marca de agua jarriko bazenio. hitzegingo deu nola egin. gustatzen zaizu ideia?


Aitor